Puerto Maldonado dag 4

14 september 2018 - Puerto Maldonado, Peru

Laatste dag! Om 8.30 vertrokken we per boot. De busreis of hell volgde en vervolgens begon onze eerste vlucht naar Lima. Het was best wel spannend of wij op tijd onze aansluitende vlucht naar Amsterdam zouden halen. We zouden om 15.35 aankomen in Lima en om 20.00 onze aansluitende vlucht hebben. In aanmerking genomen dat je voor een internationale vlucht 3 uur van tevoren aanwezig "moet" zijn mocht er niet veel tegen zitten. En in de jungle kan het qua weer nog wel eens spoken. Het alternatief was dat we in Lima zouden overnachten, maar we vonden Lima geen leuke stad, en dan waren nog meer reistijd en een extra overnachting kwijt geweest. Dat zagen we niet zitten dus we namen het risico. En gelukkig maar, het weer was goed en bleef goed dus alles ging volgens schema, zoals de hele vakantie. We hebben 7 hotels gezien, veel gereisd, veel leuke mensen mogen ontmoeten en veel cultuur gesnoven.

Peru, straathonden, puurheid, afval, harde werkers, armoede, cultuurrijk, onafgemaakte huizen, aardige mensen, prachtige natuur, taxi's, heerlijk gevarieerd eten.